Informacja dla osób niedosłyszących

Wymiana tablic rejestracyjnych

Wymiana tablic rejestracyjnych
WEiR 1.53

Karta sprawy:

Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Ewidencji i Rejestracji
ul. Wały Gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50
e-mail: weir@um.torun.pl
Fax: 56 611 86 88

Podstawa prawna:

  • §12 ust. 1-3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1038)
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22.12.2003r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów (Dz.U. z 2016r., poz. 689)

Dokumenty od wnioskodawcy:

  • Wniosek o dokonanie zmiany według załączonego wzoru,
  • Dowód rejestracyjny,
  • Tablice (lub tablica )rejestracyjne
  • Karta pojazdu, jeśli była wydana
  • Dowód osobisty

Wymagane opłaty:

  • 185,50 zł na konto:
    Urząd Miasta Torunia - opłaty komunikacyjne -
    33 1160 2202 0000 0002 7221 2086

Termin i tryb realizacji odpowiedzi:

  • Aby załatwić sprawę, należy zapisać się na dzień i godzinę osobiście – I piętro stan. Nr 10,  telefonicznie pod nr 56 611 88 76 lub elektronicznie pod adres weir@um.torun.pl.
  • Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów z zachowaniem procedury rejestracji czasowej z urzędu (czas oczekiwania na wyprodukowanie i dostarczenie dowodu rejestracyjnego z Warszawy do 30 dni).

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ewidencji i Rejestracji
Referat Rejestracji Pojazdów i Nadzoru
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
tel. 56 611 88 67, 56 611 88 68; sala operacyjna na I piętrze

Telefon: do ustalania terminu rejestracji pojazdu: 56 611 88 76


Tryb odwoławczy:

  • Nie przysługuje

Uwagi:

  • Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale. Odbiór osobiście w siedzibie Wydziału. Na okres wydania nowego dowodu rejestracyjnego, na wniosek właściciela można wydać tablice i pozwolenie czasowe wg procedury Rejestracja czasowa na wniosek.
Dokumenty do pobrania: