Informacja dla osób niedosłyszących

Wtórnik nalepki kontrolnej - wydanie

Wtórnik nalepki kontrolnej - wydanie
WEiR 1.50

Karta sprawy:

Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Ewidencji i Rejestracji
ul. Wały Gen. Sikorskiego 25, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 88 50
e-mail: weir@um.torun.pl
Fax: 56 611 86 88

Podstawa prawna:

  • § 11 ust 4 rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 1038)
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22.12.2003r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów (Dz.U. z 2016r. poz. 689)

Dokumenty od wnioskodawcy:

  • Wniosek według załączonego wzoru
  • Oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań
  • Dowód rejestracyjny
  • Karta pojazdu, jeśli była wydana
  • Dowód osobisty

Wymagane opłaty:

  • 19 zł na konto:

    Urząd Miasta Torunia - opłaty komunikacyjne -
    33 1160 2202 0000 0002 7221 2086

Termin i tryb realizacji odpowiedzi:

  • Czas oczekiwania na wyprodukowanie nalepki przez producenta - ok.3 tygodni

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ewidencji i Rejestracji
Referat Rejestracji Pojazdów i Nadzoru
Toruń, ul. Wały Gen. Sikorskiego 25,
 tel.  56 611 88 67, 56 611 88 68; sala operacyjna na I piętrze

Telefon do ustalania terminu rejestracji pojazdu: 56 611 88 76


Tryb odwoławczy:

  • Nie przysługuje

Uwagi:

  • Wniosek można złożyć osobiście w Wydziale lub w Punkcie Informacyjnym UMT. Odbiór osobiście w siedzibie Wydziału.
Dokumenty do pobrania: