Informacja dla osób niedosłyszących

Uzupełnienie nieruchomości

Uzupełnienie nieruchomości
WGN 9.10

Karta sprawy:

Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami
ul. Grudziądzka 126 b, 87-100 Toruń
Telefon: 56 611 85 90
e-mail: wgn@um.torun.pl
Fax: 56 611 84 08

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.
    z 2016 r. Nr 2147 z późn. zm)

  • Uchwała nr 573/09 Rady Miasta Torunia z dnia 18 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia zasad zbywania nieruchomości lub ich części stanowiących własność Gminy Miasta Toruń

I. Dokumenty od wnioskodawcy

  • wniosek o uzupełnienie nieruchomości według załączonego wzoru

  • załącznik: mapa terenu lub szkic sytuacyjny

II. Wymagane opłaty
Nie pobiera się

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:

Termin realizacji od 3 do 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Po skompletowaniu dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosku
i przeprowadzeniu wyceny oraz ewentualnie podziału geodezyjnego gruntu, decyzję o przeznaczeniu gruntu do zbycia i ustaleniu wynagrodzenia za przeniesienie własności podejmuje Prezydent Miasta Torunia

IV. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Toruń, ul. Grudziądzka 126 B
Tel. 56-611 85 83, pok. 202

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

VI. Uwagi
Nie ma

Dokumenty do pobrania: